reklama

Vyznanie

Býval som ten najhorší človek akého si viete predstaviť. No Vaša predstavivosť sa uberá inam, akoby sa mala. Bol som najhorší. Nie výzorom, správaním či vystupovaním, ale vo svojom vnútri. Dokázal som ubližovať ľuďom roky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

X+

Po čase trápenia a seba zožierania, keď moje Ja padlo na kolená do toho najhnusnejšieho a najtmavšieho prachu ľudského bytia, keď už nič nemá cenu a existuje jediné riešenie, som niekoho spoznal. Bolo to mladé dievča, zaujímavé nielen svojím menom, ale najmä pohľadom, ktorý Vám prejde celým telom, zohreje, zbičuje a potom sa zabodne do najcitlivejšieho miesta Vášho vnútra tak kruto, až si budete priať umrieť. Doteraz si pamätám ten moment. Tvárou v tvár, opretí o zábradlie, tak blízko, tak ďaleko a ten pocit, keď jej pery prvýkrát obdarili tie moje. Bral som to ako úlet, také nič, ale prial som si aby to nikdy neskončilo. Odvtedy som prepadol strachu, že o Teba prídem. Pocit, že tie pery už nebozkávam ja, že tvoj pohľad už nikdy nebude tak príjemne bolieť. Bola si pre mňa nedostupná, ako Ferrari vo výklade, okolo ktorého chodíš každý deň a vieš, že nikdy ho mať nebudeš. Túžba a beznádej, chtíč, smilstvo, hriech v samej podstate. Chcel som Ťa, tak strašne som Ťa chcel až som uveril, že sa to dá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zbožňujem ťa.

Zbožňujem ako sa tváriš keď Ťa chcem odfotiť. Tá tvár a grimasa, ktorú dokážeš vystrúhať iba Ty, štipka hanblivosti a neochoty, ako aj chuť sa ukázať, predvádzať. Sledovať ten boj je úžasné. Ako vtedy, v lete, keď si si sadla na kameň, a nohy položila do vody. Hrala si sa s kvapkami na chodidle, špliechala, Tvoj bezstarostný úsmev a smiech tvorili dokonalý obraz, no vždy keď som zdvihol foťák, už si to nebola Ty. Keď si odišla ďalej, nevedela si, že sa na Teba pozerám cez objektív a čakám kým sa otočíš. Vošla si kúsok do vody a ja som ti povedal, aby si sa neutopila, lebo si ešte mladá, vtedy si sa otočila a ja som stlačil spúšť. V tom okamihu mi bolo jasné, že tá fotka bude úžasná, mala úplne všetko, Tvoje vlasy, úsmev, oči plné šťastia a smiechu a to najdôležitejšie, nevedela si že ťa fotím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milujem Ťa.

Milujem ten pocit, keď si len tak ľahneš vedľa mňa, sledujem Ťa a otvoríš tie svoje kukadlá. Si neskutočne krásna, ani sama nevieš ako. Občas, keď Ťa sledujem, uvedomujem si aké mám šťastie. Čo všetko mám. Keď sa ku mne večer pritúliš a cítim ako Ti bije srdce, mám chuť kričať od šťastia, plakať aj hodiť sa o zem zároveň.

Keď ma pobozkáš, ten pocit mi nič nenahradí.

Keď sa na mňa usmeješ, umieram šťastím.

Keď sa na mňa pozrieš, mám chuť žiť naveky.

Viem že Ťa chcem

Viem, že máš so mnou aj starosti a Tvoj život je so mnou iný ako by si si predstavovala, ale milujem Ťa každým dychom a chcem aby si bola šťastná. Viem aj to, že na svoj vek od Teba chcem veľa, viac ako by si si priala či žiadala, ale inak to neviem. Mrzí ma ak som ti niekedy spôsobil bolesť, bolo to iba preto, že o Teba nechcem prísť. Nechcem nič iné, iba Teba.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno si toto prečítaš dnes, možno zajtra, možno nikdy a možno raz, keď bude všetko iné, ale chcem aby si vedela, že som nikdy nikoho tak nemiloval ako Teba. Chcel by som raz sedieť v prútenom kresle, sledovať vnúčatá, ako trhajú moje starostlivo ostrihané ruže a vidieť Ťa pri sebe. To by som naozaj chcel.

Jakub Ďurovský

Jakub Ďurovský

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Per aspera ad astra Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu